niedziela, 3 kwietnia 2016

Rafael Martins: Odrzuciłem ofertę z Chin!

Rafael Martins mógł odejść do Chin, ale odrzucił ofertę i najprawdopodobniej nie powiedział jeszcze ostatniego słowa, jeśli chodzi o Levante! Brazylijczyk może powalczyć latem o powrót na Ciudad de Valencia.

27-latek został zeszłego lata wypożyczony do Moreirense i widać, że powrót do Portugalii mocno mu służy. Brazylijczyk jest najlepszym strzelcem swojego zespołu i w 20 meczach Primeira Ligi zdobył już 14 goli. To daje mu również piąte miejsce w klasyfikacji strzelców tych rozgrywek.

Okazuje się, że zimą napastnik mógł definitywnie opuścić Levante i dołączyć do jednego z klubów ligi chińskiej. Nie tylko jednak ta oferta została odrzucona, bowiem również aktualny klub, dla którego gra Brazylijczyk, zaproponował za niego ponoć trzy miliony euro.

- Tak, to prawda, że dostałem ofertę z Chin, ale nawet nie chciałem o niej słyszeć. Obiecałem prezydentowi Moreirense, że pomogę klubowi utrzymać się w lidze, bo w tym momencie to jeszcze nie jest pewne. Poza tym potraktowałem to również jako taki gest szacunku za to, że mi tu zaufano.

- Wiele osób uważa, że powinienem skorzystać z tej oferty albo też na stałe zostać tutaj. Mam jednak jeszcze przez rok ważny kontrakt z Levante i chcę tam coś udowodnić i zaprezentować się z dobrej strony. Moim marzeniem od zawsze była gra w Primera División u boku najlepszych piłkarzy.

Kontrakt Rafaela Martinsa z Levante wygasa w czerwcu 2017 roku. Klauzula odstępnego w tej umowie wynosi 15 milionów euro. Dotąd dla Żab w Primera División wystąpił w 13 meczach, w których strzelił jednego gola.

źr.: Superdeporte | Autor: @P_Przyborowski | foto: Inside Spanish Football

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz