sobota, 12 grudnia 2015

Cuero oficjalnie zaprezentowany


Maurcio Cuero został oficjalnie zaprezentowany jako nowy zawodnik Levante. Zapowiedział, że chce tutaj grać w Primera División przez najbliższe lata.

Kolumbijczyk został kupiony z Banfield za 3,2 miliona euro, stając się tym samym najdroższym transferem Levante w historii. Jednocześnie w kontrakcie napastnika została zapisana klauzula odstępnego opiewająca na 20 milionów. Po przedstawieniu zawodnika ten zabrał głos:

- W ataku czuję się dobrze wszędzie tam, gdzie muszę w danym spotkaniu zagrać. Nie ma więc dla mnie znaczenia, czy to prawa, lewa strona, a może i środek.

- Byłem już testowany w przeszłości przez 25 dni przez Mallorcę, zaaklimatyzowałem tam się już nawet, ale ostatecznie kontraktu nie podpisałem. Gra w lidze argentyńskiej bardzo dużo mnie nauczyła i przygotowała na grę tutaj.

- Traktuję te wyzwanie jako wielką szansę, pracuję każdego dnia. Czuję się świetnie z drużyną. Również pod względem fizycznym jest dobrze, chociaż zagrałem w tym sezonie 35 meczów bez przerwy.

źr.: własne/Mundo Levante | Autor: @P_Przyborowski | foto: Levante UD

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz