poniedziałek, 8 grudnia 2014

Rafael Martins: To był dla mnie ważny gol

Rafael Martins po dzisiejszym spotkaniu z Getafe nie krył zadowolenia zarówno z wyniku, jak i z tego, że strzelił swojego pierwszego dla Levante gola.

- Dla nas obecnie w każdym meczu najważniejsze są punkty. Oczywiście wolałbym dzisiaj wygrać, śmiem nawet twierdzić, że naszym obowiązkiem było dzisiaj pokonać Getafe, niestety nam się to nie udało, ale i z remisu należy być zadowolonym.

- Mój pierwszy gol dla Levante to dla mnie coś cudownego. Było to dla mnie bardzo ważne. Przez wiele tygodni nie mogłem grać, to było straszne. Potrzebowałem szansy i meczu pucharowym wreszcie wystąpiłem. Dzisiaj dostałem znowu szansę w lidze i myślę, że ją wykorzystałem. Trzeba jednak być bardzo spokojnym i cierpliwym. Teraz wraz z kolegami uczczę moje pierwsze trafienie dla Żab - przyznał przed kamerami GolT.

źr.: własne/GolT | Autor: @P_Przyborowski | foto: Levante UD

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz