wtorek, 5 listopada 2013

Navas: "Iturra mnie zasłaniał, ale to i tak mój błąd!"

Keylor Navas, portero costarricense del Levante, da instrucciones a sus compañeros durante el partido de este domingo que su equipo perdió 0-1 ante Granada en el estadio Ciutat de Valencia.
- Piłki nie widziałem, zasłaniał mnie Manuel Iturra. Pewnie gdybym wcześniej zareagował, to historia byłaby inna, ale to i tak mój błąd - tak po meczu z Granadą wypowiedział się bramkarz Żab.

Lider obrony Levante skrytykował nową regułę, pozwalającą zasłaniać bramkarza przy stałych fragmentach gry nawet, gdy w momencie wykonania np. rzutu wolnego jest on na pozycji spalonej. - Iturra mnie zasłonił. Nie widziałem piłki i gdy próbowałem coś zrobić, było już za późno. Oczywiście wiem, że nie jestem bez winy i to mój błąd - powiedział na pomeczowej konferencji prasowej kostarykański golkiper. - To są zasady, które uważam za błędne. Nie widzę piłki, bo piłkarz, który jest na spalonym, zasłania mi ją - kontynuował.

Navas podziękował też za doping kibiców podczas niedzielnego meczu na Estadio Ciudad de Valencia. Przyznał, że jest mu miło, gdy słyszy, że idzie mu całkiem nieźle. Bramkarz powiedział także, że cała drużyna zaczyna skupiać się już na sobotnim meczu z Athletic Bilbao, gdyż gra w Kraju Basków jest zawsze ciekawym doznaniem. W sprawie swojego wygasającego w 2015 roku kontraktu wypowiedział się krótko: - W tej chwili wolę siedzieć cicho i cieszyć się chwilą. Mam jeszcze ważny kontrakt i chcę go na pewno wypełnić.

źr.: marca.es; foto: EFE

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz