czwartek, 2 listopada 2017

Shaq Moore: Debiut w La Liga to spełnienie marzeń

Shaq Moore nigdy nie zapomni 26 października 2017. To właśnie wtedy młody Amerykanin zadebiutował w barwach Levante w Primera División.

Młody defensor pojawił się wówczas na boisku w 70. minucie spotkania z Eibarem, które Żaby ostatecznie zremisowały 2:2.

- Debiut w La Liga jest dla mnie spełnieniem marzeń. Pracowałem na to bardzo ciężko i to dla mnie szczególne uczucie, że całe to poświęcenie zostało docenione właśnie w ten sposób.

Prawy obrońca do Hiszpanii trafił w 2014 roku z FC Dallas. Początkowo występował w Huracánie Valencia, natomiast później w rezerwach Realu Oviedo. Na Ciudad de Valencia trafił latem zeszłego roku. Dotychczas występował w Atlético Levante, dla którego ma rozegranych ponad 30 meczów na poziomie Segunda División B.

Co ciekawe, Moore to dopiero czwarty Amerykanin, który zagrał w La Liga. Wcześniej byli to Kasey Keller (Rayo Vallecano), Jozy Altidore (Villarreal) oraz Oguchi Onyewu (Málaga).

- Jako piłkarz ze Stanów Zjednoczonych gra w La Liga jest dla mnie czymś szczególnym. Mam okazję grać w jednej z najlepszych lig świata. Myślę, że mogę otworzyć drzwi wielu moim kolegom. Muszę jednak prezentować się na tyle dobrze, by kluby z Hiszpanii zechciały sięgać po moich rodaków.

źr.: własne/Marca | Autor: @P_Przyborowski | foto: Marca

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz