czwartek, 4 maja 2017

Postigo: To był najważniejszy gol w mojej karierze

Awans Levante ma swojego nieoczekiwanego bohatera. Jest nim Sergio Positgo, człowiek, który dał Żabom zwycięskiego gola w spotkaniu z Realem Oviedo.

- Goli, które dają awans, nie strzela się codziennie. Nigdy bym sobie tego nawet nie wymarzył! - mówi piłkarz, który przyszedł na Ciudad de Valecnia przed obecnym sezonem. Wcześniej grał dla włoskiej Spezii, natomiast w Hiszpanii reprezentował barwy Leganés oraz rezerw Osasuny i Getafe.

- Prawdę mówiąc, nie sądziłem, że uda mi się zdobyć tak ważną bramkę. Oczywiście zawsze myślisz sobie, że jesteś w stanie strzelić gola w każdym meczu, ale w tak istotnym? Wydawało się, że ta odpowiedzialność będzie raczej ciążyć na Rogerze i reszcie kolegów z ataku. 


- To najważniejszy gol w mojej dotychczasowej karierze. W zeszłym sezonie trafiłem we Włoszech i dzięki temu Spezia zagrała w barażach, ale ostatecznie nie udało się awansować do Serie A. Bezsprzecznie więc to jest najbardziej istotna bramka, jaką zdołałem zdobyć.

- Nie myślimy o rekordzie punktowym w Segunda División. Naszym głównym celem jest teraz wygranie ligi i na tym się koncentrujemy. Wiadome jest, że Girona łatwo nie zrezygnuje z walki o pierwsze miejsce. Jestem jednak dobrej myśli i uważam, że małymi kroczkami uda nam się osiągnąć i ten sukces!

źr.: własne/Marca | Autor: @P_Przyborowski | foto: Marca

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz