poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Saveljich: Przychodzę, aby wspomóc drużynę moim profesjonalizmem

Esteban Saveljich został oficjalnie zaprezentowany jako nowy zawodnik Levante. Reprezentant Czarnogóry przyznał, że dzięki swoim cechom może pomóc drużynie w powrocie do Primera División.

- Postaram się pomóc moim kolegom. Na razie staram się z nimi dużo rozmawiać, aby zadomowić się w drużynie. Chcę wykorzystać wszystkie te okazję, które zostaną mi tutaj dane.

- Od pierwszego momentu, kiedy pojawiło się zainteresowanie Levante, wiedziałem, że to będzie właśnie mój nowy klub. López Muñiz powiedział mi, że postara się o to, abym wrócił do wielkiej formy. I ja chcę być w takiej dyspozycji, żeby dać coś temu zespołowi.

- Almería zdecydowała się mnie pozyskać, kiedy była w strasznie trudnej sytuacji. Mimo to wspominam dobrze ten okres. W tej lidze każdy może wygrać z każdym, nikt nie kalkuluje.

- Niestety nie widziałem pierwszego meczu z Numancią, ale słyszałem, że był ciężki. To typowe dla Segunda División. Z wyniku jestem jednak bardzo zadowolony.

źr.: własne/Marca | Autor: @P_Przyborowski | foto: Levante UD

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz