sobota, 23 stycznia 2016

Rossi: Mógłbym zagrać choćby za chwilę!

Giuseppe Rossi tuż po przylocie do Walencji przyznał, że jest gotowy do gry na sto procent i chce udowodnić swoją jakość.

28-latek zjawił się w piątkowy wieczór ok. godziny 18 na terminalu lotniska Manises.

- Jestem gotowy i dobrze przygotowany, by grać choćby za godzinę. Mam duże pragnienie gry. Jeśli uda mi się zadebiutować w Levante już w poniedziałek, to będę strasznie szczęśliwy.

- W ciągu ostatnich kilku miesięcy dostałem tylko kilka szans. Tym bardziej chciałbym podziękować Levante za daną mi tego kredytu zaufania.

- Bezsprzecznie moim głównym celem jest dobra gra. Chcę pomóc kolegom w utrzymaniu się w Primera División.

źr.: Superdeporte | Autor: @P_Przyborowski | foto: Levante UD

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz