niedziela, 12 maja 2013

Juan Ignacio Martinez: "Kartka miała duży wpływ na mecz!"

JIM, entrenador del Levante
źr.: mundodeportivo.com
Trener Levante, Juan Ignacio Martinez wypowiedział się po meczu z Realem Saragossą: - Gdybyśmy grali w jedenastkę do końca tego spotkania, to naturalne jest, że wygralibyśmy je. Szkoda, że Diop dostał czerwoną kartkę, bo miało to ogromny wpływ na dalszą grę. Mój zespół zasługiwał na wygraną. Jestem jednak zadowolony z gry mojej drużyny.

Szkoleniowiec Żab przyznał także, że cieszy się z kolejnej zdobyczy punktowej: - W zeszłym tygodniu na Mallorce przełamaliśmy złą passę i cieszę się, że i w tym udało nam się zdobyć chociaż ten jeden punkt.

Hiszpan odmówił komentarza odnośnie sędziowania: - Po meczu wydałem moje zdanie na ten temat. Są osoby, które mają duże uznanie federacji, także na arenie międzynarodowej. Zobaczymy, czy uda nam się odwołać od niektórych wyników, ale i tak mam nadal do sędziów duży szacunek.

Wreszcie wypowiedział się także na temat jego przygody z klubem z Ciudad de Valencia: - Jestem w kontakcie z klubem. Widzę siebie w Levante w przyszłym sezonie, jeżeli sam klub będzie tego chciał.

źr.: mundodeportivo.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz