wtorek, 18 listopada 2014

Camarasa: Będę walczył o grę w kadrze

Víctor Camarasa, Levante, Spain U21, La Rojita
Víctor Camarasa w zeszłym tygodniu zadebiutował w barwach reprezentacji Hiszpanii do lat 21 w spotkaniu z Belgią. I nawet jeśli wyniku 20-latek nie będzie pamiętał przez całe życie, to sam udział w tym pojedynku był dla niego bardzo ważny.

- Koszulkę oprawię sobie i powieszę gdzieś w domu. To się naprawdę wydarzyło! - Camarasa był bardzo podniecony z faktu możliwości z gry w młodzieżówce w rozmowie po powrocie do treningów z Levante.

- Będę ciężko pracować nad tym, aby w marcu ponownie dostać powołanie i mam nadzieję, że nie będę musiał na próżno szukać kolejnych szans do gry w czerwonej koszulce. Codzienna praca na boisku z pewnością jest ku temu bardzo ważna.

Belgowie pokonali Hiszpanów aż 4:1, ale to i tak nie zmniejsza optymizmu pomocnika, który na boisku w tym pojedynku pojawił się w drugiej połowie.

- Rozgrzewałem się przez dziesięć minut, a potem dostałem tę wspaniałą szansę. Jestem bardzo dumny z tego, że mogłem zagrać w reprezentacji i bardzo szczęśliwy, kiedy po meczu dostałem pełno wiadomości z gratulacjami.

- To w sumie zupełnie nowy zespół - zauważył Camarasa. Zaznaczył jednak, że dzięki selekcjonerowi, Albertowi Celadesowi, wszyscy bardzo dobrze się dogadywali: - Było przede wszystkim wesoło, chociaż wynik mógłby być o wiele lepszy, z czego wszyscy zdajemy sobie sprawę.

Teraz Camarasa koncentruje się już jednak na Derbach Walencji, które Levante czekają już w najbliższą niedzielę na Ciudad de Valencia.

- To mecz derbowy, więc zaangażowanie w nim będzie jeszcze większe niż w innych spotkaniach. To zupełnie inne doświadczenie i dla kibiców, i dla piłkarzy. Wiemy, na którym miejscu w Primera División się znajdujemy, to będzie trudny mecz, ale musimy dać z siebie wszystko i być na coraz wyższym miejscu w tabeli - zakończył.

źr.; foto: Inside Spanish Football

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz