niedziela, 14 września 2014

Trenerski dwugłos po meczu z Málagą

Grace: Zrobiliśmy wszystko, aby wygrać
Javi Gracia i José Luis Mendilibar po spotkaniu Málagi z Levante wypowiedzieli się w kilku zdaniach na temat spotkania na konferencji prasowej. Duży niedosyt mógł czuć pierwszy z nich, gdyż to jego drużyna przeważała przez większą część spotkania.

Javi Gracia: Powinniśmy wygrać
- Moja drużyna zrobiła w tym spotkaniu wszystko, co powinna, by wygrać. Oddaliśmy osiemnaście strzałów, mieliśmy chyba z dwadzieścia rzutów rożnych, stworzyliśmy sobie wiele sytuacji. Dodatkowo, zupełnie prawidłowego gola strzelił Juanmi. Trochę szkoda, że sędziowie znowu nam przeszkadzali.

- Jestem jednak przekonany, że w końcu uda nam się wygrać. Moja drużyna gra naprawdę ciekawy futbol i trochę szkoda, że znowu zostaliśmy okradzeni z dobrego wyniku.

Mendilibar: Ważne, że zdobyliśmy punkt
- Powiedzmy sobie szczerze, że moja drużyna zagrała blado i nie pokazała się z dobrej strony. Po dwóch porażkach z rzędu naszym celem było jednak zdobyć pierwsze w tym sezonie punkty i poniekąd udało nam się wykonać część naszej misji, co daje nam więcej spokoju przed kolejnym spotkaniem.

- Muszę też pochwalić za grę Málagę. Nasi przeciwnicy zagrali naprawdę świetne spotkanie, ale ostatecznie zakończyło się one remisem, co mnie, patrząc na przebieg meczu, cieszy.

źr.; foto: Marca

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz