środa, 23 lipca 2014

Víctor Pérez w Levante. "To była najlepsza oferta"

Levante w poniedziałek oficjalnie zaprezentowało Víctora Péreza. Defensywny pomocnik został wypożyczony z Realu Valladolid i spędzi w ekipie José Luisa Mendilibara najbliższe dwa sezony.

Po zawarciu zgody między Realem Valladolid i Levante 26-latek uzgodnił warunki kontraktu z tym drugim klubem, a na początku tego tygodnia oficjalnie zaprezentowany został jako nowy zawodnik w ekipie z Ciudad de Valencia.

Piłkarz podczas swojej prezentacji zaznaczył, jak bardzo ważny jest to dla niego transfer: - Bardzo chciałem grać w Primera División. Szukałem różnych opcji, ale ta z Levante od początku była najlepsza.

26-latek przyznał też, że dużą rolę przy tym transferze odegrał również Mendilibar: - Trener był od początku bardzo pozytywnie nastawiony do mnie. Mam nadzieję, że z każdym dniem moja forma będzie coraz lepsza i zdołam pomóc mojej nowej ekipie.

źr.: Inside Spanish Football; foto: Levante UD

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz