sobota, 31 maja 2014

Mendilibar: "Levante to klub poważny i bezpieczny!"

José Luis Mendilibar po przylocie do Walencji został wczoraj przedstawiony jako oficjalny następca Joaquína Caparrósa. Podczas konferencji prasowej przyznał, że ma na Levante zupełnie nowy pomysł.

- Mam swój pomysł na futbol, ale przyznam, że musiałem się temu wszystkiemu przypatrzyć i pewne rzeczy zaakceptować, a pewne nie. Byłoby głupotą robić coś, czego niektórzy nie będą chcieli. Oczywiście będą chciał wprowadzić mój pomysł na Levante.

Nowy szkoleniowiec ekipy z Walencji przyznał, że celem jego zespołu powinien być powrót to europejskich klubów, zaznaczył jednak, że nie powinno być to żadnym problemem, jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem: - Nie możemy myśleć, że nasze cele nie są do osiągnięcia. Musimy grać bez hamulców i oczywiście dążyć do końcowego sukcesu.

Były szkoleniowiec Osasuny nie omieszkał też podziękować Caparrósowi: - Chyba wszyscy myśleli, że Andaluzyjczyk przedłuży swoją umowę z klubem. Stało się jednak inaczej i trzeba to zaakceptować, a ja muszę mu za jego pracę również podziękować. Moje Levante będzie jednak innym projektem - przyznał 53-latek, któremu na konferencji towarzyszyli jego asystent Toni Ruiz oraz agent Iñaki Ibáñez.

Z kolei Quico Catalán, prezydent Levante, powiedział: - Chcę bardzo podziękować José, który chciał się stać częścią tej dużej rodziny. Rok to może nie jest długi okres, ale wierzymy w to, że za rok będzie on wciąż naszym szkoleniowcem. Chcemy, by futbol cieszył oczy.

Na koniec konferencji Manolo Salvador, dyrektor sportowy klubu z Walencji, przyznał, że wybór Mendilibara był oczywisty: - W momencie, kiedy wiedziałem już, że rozmowy z Joaquínem zostaną przerwane, już dawno wiedziałem, kto będzie jego następcą. José to człowiek, który idealnie nadaje się do tego klubu. Cenię jego stosunek do piłkarzy i zespołu.

Już po konferencji Catalán wręczył Mendilibarowi koszulkę Levante z numerem 6, z którym ten grał za czasów swojej piłkarskiej kariery.

źr.; foto: marca.com

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz