wtorek, 18 czerwca 2013

El Adoua oficjalnie w Levante! "To świetny zespół!"

źr.: marca.es
Marokański środkowy obrońca Issam El Adoua tuż przyleciał do Walencji w celu podpisania dwuletniego kontraktu z Levante i powiedział, że jego nowy klub to przede wszystkim "wspaniały zespół" i że może on też grać jako defensywny pomocnik.

El Adoua wylądował w Walencji we wtorkowe popołudnie, a w środę przejdzie testy medyczne, po których podpisze on najprawdopodobniej dwuletni kontrakt. Marokańczykowi skończyła się niedawno umowa z portugalską Vitórią Guimarães.

Po wylądowaniu, już na lotnisku, chwalił swój nowy klub. Mówił też, że konsultował się wcześniej z Nabilem El Zharem, który bardzo polecał mu zespół z Walencji.

- Jestem bardzo szczęśliwy, że będę mógł tu grać i dam z siebie maksimum, aby mieć jak najlepszy sezon. - powiedział krótko dziennikarzom. - Nabil to mój przyjaciel, traktuję go jak brata, z którym bardzo często rozmawiam. Mówił mi, że jest to idealny klub dla mnie. Zapytany o pozycję, na której może grać, wspomniał, że może grać zarówno jako obrońca, jak i pomocnik: - Lubię grać jako środkowy obrońca, ale jeśli trener będzie mnie potrzebować w środku pomocy, to nie ma problemu.

Marokańczyk jest wychowankiem Wydadu Casablanca. Przed Vitórią grał: we francuskich Lens i Nantes oraz w kuwejckiej Al Qadsia. Jest też reprezentantem swojego kraju, dotychczas wystąpił w 14 meczach swojej kadry, strzelił jednego gola.

źr.: marca.es

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz