poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Juan Ignacio Martínez: "Byliśmy blisko sukcesu!"

Juan Ignacio Martinez: We dotknął wyczyn
źr.: marca.es
Juan Ignacio Martinez przyznaje, że w sobotę razem ze swoim Levante był bliski osiągnięcia tego, co tylko nielicznym się udaje: - Styl gry Barcelony jest niesamowity. Niemniej jednak w sobotę byliśmy bliscy remisu, a to na Camp Nou w tym sezonie udało się tylko Realowi Madryt. 

JIM mówił też o zmianach w zespole - Nie chodzi o to, że kogoś nie chciałem wpuścić w tym meczu. Po prostu niektórzy wrócili po dłuższej lub krótszej przerwie i  nie chciałem ich od razu wstawiać do pierwszego składu. Mam na tyle szeroki skład, żeby sobie na to pozwolić.

Żalił się także na temat wyniku: - Bardzo podobała mi się gra mojego zespołu, nie tyczy się to jednak wyniku, który jest dla nas fatalny i nieadekwatny do naszej gry.

Szkoleniowiec Żab wypowiedział się także na temat ciekawej defensywy Barcy: - Trener przeciwników postanowił nas zaskoczyć i przestawić Alvesa na środek pomocy i trzeba przyznać, że źle to nie wyglądało.

- Zawsze moje decyzje są dokonywane dla dobra drużyny, bo zawsze chcę wygrywać. Ballesteros trochę nie grał, więc jeszcze na niego nie postawiłem, a Munúa nie zagrał, ponieważ bronił niemal cały sezon i dałem mu trochę odpocząć. - skończył.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz