wtorek, 16 czerwca 2015

David Barral pożegnał się w Internecie

Za pośrednictwem mediów społecznościowych David Barral podziękował wszystkim za wspaniałe dwa lata, które spędził na Ciudad de Valencia.

"Cześć, w życiu każdego człowieka czasami zdarza się, że trzeba się pożegnać. Po dwóch wielkich latach rozstaje się z Levante. Być może to jeden z najsmutniejszych dni w mojej karierze, bardzo boli rozstawać się po takim niesamowitym sezonie. Chciałbym podziękować moim kolegom, trenerom, pracownikom i kibicom klubu za to, że zawsze byli ze mną, również w tych trudnych chwilach. Zostawiam Was z czystym sumieniem po nieźle wykonanej pracy. Nigdy o Was nie zapomnę. Dziękuję też klubowi za to, że dwa lata temu mi zaufał i pomógł mi ponownie odnaleźć się w lidze. Bardzo miło mi było grać w zespole Manolo Preciado. Nigdy nie wiadomo, co nas czeka i mam nadzieje, że nasze drogi się jeszcze skrzyżują. Wielkie uściski od Waszego przyjaciela, Davida Barrala"

źr.: Twitter | Autor: @P_Przyborowski | foto: Levante UD

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz